Thursday, January 19, 2012

.blurrness.

hye all.

lately, people do tell me i am blurr...
u know blurr?? something like emotionless feelings or unresponsive attitude when someone planned something happening (like going to Genting Highlands sambil nak huhahuha kat sana after abes exam) and you were so excited about it but then suddenly the planner 'tarik diri' at the last minute. 
so selfish right..??
ask meeeeeeeeeeee...!!!
answer: I FEEL NOTHING.

so many things like this had happened. and i just don't put a high hope if somebody promise or plan something for me.

'people can talk anything. but without efforts, the anything can go 'bla bla bla...'
(don't ever forget this guys...)

like my sis yesterday la. she asked me if i want to go out and spend time with her going around the town and chatting. so, she planned everything la. what time we'll go out, the places we might hop in, eat etc. then suddenly when i was ready cantekcantek (perasan sangat kau minah. =.='), she said
 'akak, tak jadi pegi la.'
and i was kind of 'sentap' la kan... so i said 
'hah? o. ok bye.' 
while took my car's key and opened the door. then suddenly my sis came running towards me while said 
'akak ni. takde perasaan betol la. ce la ajak, pujuk ecah lagi... ecah nak pegi la...'
i was like 
'oo... ok. jom.'
in the car, she was complaining how bad my attitude were. she said i was blunt, blur and everything.

bla bla bla...

she were mad at me yesterday je la. haha~ 

i don't know la. but that's what always happen. getting scolded b'coz of my blurrness always happen la. since school lagi. became the nerdiest student (i think so la.) made me become like this la.

dulu mase zaman tok kadok diploma pon camni jugak. mase attachment kat hospital site. pergh! pengalaman... memang tak boley lupa punye la. paling teruk kene marah kat ipoh. tak yah la aku mention hospital mana. masa tu memang la aku menyampah ngan preceptor tu. macam good-good je. student dah la ramai nak mampus. ce bayangkan dalam satu bilik bley attach sampai 10 orang student. kalo bilik tu macam bilik anak raja takpe la kan. agak beso la. ni bilik kecik ciput. sesak nafas aku. terus aku lari pegi emergency department. memang best la dok situ. fresh blood bley hidu slalu. (aku bukan vampire ataupun pontianak batu lapan. haha~) tetibe je preceptor kol suh balik main department. aku kene marah. macam haraaaaammmmm jadah la... tapi aku wat dek je. aku pandang mata dia dalam2 sambil bayangkan sambal ikan bilis mummy buat. pergh kau! meletop. memang sedap nak mampus. tak tido malam kau kalo kau rase. pergh! pergh! ni pon dah meleleh air liur ni sambil taip ni. ahhaha~ macam hampeh.
memang aku pandang pelik je dia. tetibe dia kate aku blurr. terus dia stop marah aku. haha~ menjadik jugak tehnik tehnik aku. hahhaahaha~
tapi satu je la mende kesan dari kejadian tu, dia taknak cakap ngan aku dah. tak amek kesah dah. terus dia stop jadi preceptor student. hahha~ ampon & maap.

ADE AKU KESAH?? takde pon. muahaha~ even aku rase bersalah and dah mintak maaf dah ngan dia (mase ak blah dari hospital tu la.) aku still lagi tbayang kan muka dia bengis tengah marah tu. ahaha~ tapi takpe. dia pon okay dah ngan aku. baru jumpe ngan dia enam bulan lepas. (baru ke???) haha~

***aku harap aku tak kene attachment kat situ dah. aku dh melalut banyak sangat ni. aku saket perut. ok bye.

2 comments: