Tuesday, December 27, 2011

insyaallah.

hmm... semalam merupakan hari yang agak BAD la bagi saya. kenapa saya rasa camtu ye..? kenapa..?

sebab saya dapat tau mende yang tak sepatutnye saya tau. (tak patot tau ke??) hmm...

saya terjumpa satu page ni. mungkin Allah dah takdirkan saya jumpa page tu sebab Allah nak tunjuk pada saya perkara sebenar... (page?? page ape plak ni???) 

.:DELETED PARAGRAPH:.

sangatsangat kecewa. saya nangis d whole night and i am still thinking about it. nasib baek la ade sahabat baik ni yang menenangkan saya. even sekejap tapi at least stress saya takla teruk sangat... (terima kasih ya Allah sebab beri peluang pada saya mengenali insan mulia tersebut... alhamdulillah...) 

mungkin ini dugaan yang perlu saya hadapi masa nak exam ni pada semester ni... (sejak matrik lagi hingga la sekarang, memang macammacam dugaan bila saya nak hadapi final exam.) tapi takpe. saya tak kisah. 

"Allah tak kan menduga hambaNya jika hambaNya itu tidak mampu menanggung dugaan tersebut."
(terima kasih ya Allah. alhamdulillah...)

semoga saya jadi lebih kuat... 
insyaallah.

No comments:

Post a Comment